Αρχική σελίδα(εκτυπώστε τη σελίδα αυτή ή αν δεν έχετε εκτυπωτή κάντε τη αποθήκευση στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας)

 

 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ 5/Β
Κεφάλαιο Β9 Από το Ανθολόγιο της Ε΄Τάξης -Σ΄ένα συνοριακό σταθμό

Όνομα και επώνυμο


Διαβάζω προσεχτικά κάθε ερώτηση και υπογραμμίζω τη σωστή απάντηση (που είναι μία κάθε φορά):


1. Γιατί έμεινε το παιδί στην ίδια τάξη;
Ι. Γιατί έπαιζε βιολί.
ΙΙ. Γιατί τον μάλωνε η μαμά του.
III. Γιατί τον γοήτευαν τα τρένα.
IV. Γιατί το έσκαγε συνέχεια από το σχολείο.


2. Ποιο ήταν το όνειρο του;
Ι.Να γίνει σταθμάρχης.
II. Να γίνει σιδηροδρομικός.
III. Να γίνει μηχανικός.
IV. Να γίνει αξιωματικός.


3. Ποια ήταν η συμπάθεια του;

Ι. Να κάνει μανούβρες.
ΙΙ.Οι συγγενείς και οι φίλοι.
III. Οι μοναχικοί ταξιδιώτες.
IV. Εκείνοι που του έλεγαν: "Καλό ταξίδι".


4. Γιατί δεν έγινε σταθμάρχης;
Ι. Γιατί του έφτανε να είναι σιδηροδρομικός.
ΙΙ. Γιατί έγινε συνταξιούχος.
III. Γιατί δεν ήταν τυπικός.
IV. Γιατί δεν κατάφερε να τελειώσει το σχολείο.

5. Γιατί γελάσανε ο σιδηροδρομικός και ο φίλος του;
Ι. Γιατί τα είχανε κουτσοπιεί.
ΙΙ. Γιατί είπε ότι ο τίτλος ήταν μακρύς σα σιδηρόδρομος.
III. Γιατί του διηγόταν τις αναμνήσεις του.
IV. Γιατί ήτανε συνταξιούχοι.

 

 

 

Διαβάζω προσεχτικά κάθε ερώτηση και απαντώ με δικά μου λόγια:

6. Ποιο δικό σας τίτλο θα βάζατε στο κείμενο;

 

 


7. Πιστεύετε ότι ο σιδηροδρομικός ήταν χαρούμενος από τη δουλειά του; Πού το λέει;

 

 


8. Πώς θα χαρακτηρίζατε το παιδί "που είχε μανία με τα τρένα";

 

 


9. Τι θα ρωτούσατε στο σιδηροδρομικό για να μάθετε γιατί διάλεξε αυτό το επάγγελμα;

 

 


10. Περιγράψτε μια σκηνή από ένα σταθμό (λεωφορείου, τρένου, αεροπλάνου,...)

αρχική σελίδασελίδα των ασκήσεων