Áñ÷éêÞ óåëßäá

(åêôõðþóôå ôç óåëßäá áõôÞ Þ áí äåí Ý÷åôå åêôõðùôÞ êÜíôå ôç áðïèÞêåõóç óôï óêëçñü äßóêï ôïõ õðïëïãéóôÞ óáò)

 

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ-ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΕΙΜΕΝΟΥ-¸να παιδß μετρÜει τ’Üστρα,Μ.ΛουντÝμης (σελ.65 ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ)


ΒÜλε σε κýκλο Þ υπογρÜμμισε τον αριθμü που εßναι σωστüς(Ýνα κÜθε φορÜ)
1.Με ποιον θα Ýπιανε φιλßα το παιδß;

2.Ποιον βρÞκε το παιδß για να του αγορÜσει Ýνα βιβλßο;

3.Γιατß δεν πÞγαινε στο βιβλιοπωλεßο να αγορÜσει μüνος του το βιβλßο που Þθελε;

4.Ποιος Þταν ο τßτλος του βιβλßου που αγüρασε;

5.Πüσα χρÞματα πÞρε αυτüς που του αγüρασε το βιβλßο;

6.Βρες στο κεßμενο και γρÜψε το διÜλογο του παιδιοý με τον Üνθρωπο που του αγüρασε το βιβλßο

 

 

 

 

 

7.Βρες απü το κεßμενο και γρÜψε το παρακÜτω το σημεßο που γρÜφει για το πþς αισθÜνθηκε το παιδß με το βιβλßο στα χÝρια του και τι Ýκανε μ’ αυτü.

 

 

 

 

 

8.Γιατß ο παπποýς λÝει στο παιδß : «Το πασπÜτεψα απü παντοý.Δε βγαßνει τßποτα.Για παρ’το εσý, μην ‘πα και σε γνωρßζει και συνεννοηθεßτε»

 

 

 

9.Το παιδß Þθελε να αρχßσει να διαβÜζει βιβλßα.Γιατß;

 

 

 

10.Τι σημαßνουν οι φρÜσεις:

 

 

 

áñ÷Þ ôçò óåëßäáò

áñ÷éêÞ óåëßäáóåëßäá ôùí áóêÞóåùí