áñ÷éêÞ óåëßäá

(åêôõðþóôå ôç óåëßäá áõôÞ Þ áí äåí Ý÷åôå åêôõðùôÞ êÜíôå ôç áðïèÞêåõóç óôï óêëçñü äßóêï ôïõ õðïëïãéóôÞ óáò)

 

Επαναληπτικü μÜθημα
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:

1. Να συμπληρþσεις τα κενÜ με το ρÞμα σηκþνομαι στο σωστü τýπο.
ΚÜθε πρωß……………….................... üλοι την ßδια þρα απ' τα κρεβÜτια μας. Πρþτη
απ’ üλους........................... η μητÝρα για να φτιÜξει πρωινü. ¾στερα απü λßγο ……….. κι εγþ να ετοιμαστþ για το σχολεßο.
Οι υπüλοιποι............................. πιο αργÜ. Χθες, την þρα που Ýφευγα, ο μικρüς μου
αδερφüς Þθελε να με χαιρετÞσει. ¼μως η μητÝρα τοý εßπε: «Μη ………………….. απ’ το κρεβÜτι ,γιατß εßσαι Üρρωστος».

2. Να συμπληρþσετε τα παρακÜτω κενÜ γρÜφοντας στο σωστü τýπο το κατÜλληλο απü τα παρακÜτω ρÞματα:
βρßσκομαι, χρειÜζομαι, τρþγομαι, ανακατεýομαι, φυλÜσσομαι, Ýρχομαι
Η σοýπα ……………με του κουτÜλι
¼σο της δßνεις δικαßωμα ,τüσο αυτÞ …………………….στη ζωÞ σου.
Το βενζινÜδικο…………………….μüλις Ýνα χιλιüμετρο μακριÜ.
ΠολλÝς δυσÜρεστες σκÝψεις …………………….στο μυαλü του.
Εßναι ευαßσθητο ýφασμα και ……………………..προσοχÞ στο πλýσιμο.
Απü δω και στο εξÞς το κτßριο…………………….πολý καλÜ απ’ την αστυνομßα.

3.Να συμπληρþσεις τις καταλÞξεις των ρημÜτων με το σωστü τýπο –τε,-ται
ΠρÝπει να προσÝξε… γιατß η Üσκηση δε λýνε…. με τον τρüπο που νομßζε….
Ο ΘωμÜς ντýνε….πολý ωραßα και μüνος του. Δεν εßναι ανÜγκη να τον ντýνε…..εσεßς.Δε μαθαßνον…εýκολα αυτÜ τα πρÜγματα.ΘÝλε….. να προσπαθÞσε… Üλλη μια φορÜ;

Το παιχνßδι αυτü παßζε…πιο γρÞγορα,üχι üπως το παßζε… εσεßς.

ΘÝλε… να καθßσε… λßγο να παρακολουθÞσε….πþς επισκευÜζε…. το αυτοκßνητο;Ο ΚοσμÜς κουρÜζε…..πολý στη δουλειÜ.Μην τον κουρÜζε….περισσüτερο στο σπßτι.

4.ΔιαβÜζω απü το ανθολüγιο το κεßμενο της ΜÜρως ΛοÀζου «Η Κατερßνα και ο Αüρατος στο σκοτÜδι» στην σελßδα 132 και απαντþ στις ερωτÞσεις:

α. Γιατß η Κατερßνα δεν μπορεß να κοιμηθεß;

 

β. ΓρÜψε με λßγα λüγια το üνειρο που Ýβλεπε η Κατερßνα

 

 

 

 

γ.Βρες και γρÜψε το κομμÜτι του κειμÝνου στο οποßο φαßνεται τι θÝλει η Κατερßνα και αποφεýγει να πÜει για ýπνο.

 

αρχÞ της σελßδας

αρχικÞ σελßδασελßδα των ασκÞσεων