ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΟΥ

Αρχική σελίδα(Γράφει ο συνάδελφος Γιώργος)

(εκτυπώστε τη σελίδα αυτή ή αν δεν έχετε εκτυπωτή κάντε τη αποθήκευση στο σκληρό δίσκο του υπολογιστή σας)

 

Οι αναμνήσεις ενός δασκάλου μοιάζουν λίγο πολύ με εφιάλτη στο δρόμο με τις λεύκες...
8.20Μπαίνω στη τάξη, με την καλύτερη διάθεση, καθαρός αρωματισμένος, σχεδόν ατσαλάκωτος και με φοβερή αισιοδοξία. Παρατηρείστε πώς βγαίνω στη 1.30.Τα παπούτσια μου είναι πατημένα από πάνω, τσαλακωμένος, με βραχνή φωνή και με βλέμμα δαρμένου σκύλου. Πώς έφτασα ως εδώ;

Εν αρχή ην η ορθογραφία. Κάθε λέξη υπαγορεύεται ακριβώς 24 φορές, ποτέ λιγότερες...Είναι υπόθεση πριβέ. Ενώ υπαγορεύω περνάω ανάμεσα στα θρανία και ρίχνω κλεφτές ματιές στα γραπτά. Οι περισσότεροι κρύβουν τα γραπτά τους με φοβερό ζήλο. Ωστόσο ανάμεσα σε δάχτυλα, σβήστρες και διάφορα λούτρινα ζώα που διακοσμούν τα κοριτσίστικα θρανία, διακρίνω κάποια λάθη. Αρχίζω να αλληθωρίζω. Υπάρχει ελληνική λέξη γραμμένη με τρία μι στη σειρά; Κάποιο άλλο γραπτό, μοιάζει με αρχαίο αιγυπτιακό πάπυρο. Εντελώς ακατάλληλο! Παραδίδουν τις ορθογραφίες τους με όσο περισσότερο θόρυβο γίνεται. Όταν φτάσουν στην έδρα. με ενημερώνουν για τα πιο σημαντικά χτεσινά νέα.
Πόσο ήτανε το σκορ στο χτεσινό ποδοσφαιρικό αγώνα, τις τελευταίες εξελίξεις στο « Παρά πέντε», χάλια τα πήγε η Βίσση στη Γιουροβίσιον. ΄Εχω ανεβάσει θερμοκρασία, έχω κατεβάσει παροχή και βάζω τις φωνές.

Η ώρα μου τραγανίζεται επικίνδυνα. Περνώ από τα θρανία και μαζεύω την περίληψη που ζήτησα χτες. 50%! Οι υπόλοιποι παρουσιάζουν δικαιολογίες του τύπου. Είχα Αγγλικά, πήγαμε στον Πάνο Κιάμο, έκανε σεισμό και φύγαμε από το σπίτι ! Αναρωτιέμαι έκανε εχτές σεισμό. Οι πιο φιλότιμοι υπόσχονται « Αλλά θα την φέρω αύριο»! Κάνω τον αυστηρό. Όποιος δεν την φέρει να μην κάνει τον κόπο να έρθει.
Περνάμε στην ανάγνωση και τα σχόλια πάνω στο χτεσινό κείμενο περιμένουν με αγωνία τι βαθμό τους δίνω. Συνεχίζουμε με καινούριο κείμενο που διαβάζω εγώ. Η προσοχή τους έχει χτυπήσει κόκκινο! Πάντα με συγκινεί όταν συγκεντρώνονται σ' ένα καινούριο κείμενο... Σχολιάζουμε το κείμενο και πρέπει να κρατάνε σημειώσεις . Είναι 9.15 και ιδρώνω στη σκέψη ότι οι ασκήσεις δεν έχουν αρχίσει ακόμα.
Ευχάριστες παρεμβολές ανάμεσα στις ασκήσεις: « Κύριε ο τάδε με έφτυσε !» « Η τάδε τρώει κάτω από το θρανίο της» « Κύριε ο Νίκος ζαλίζεται» « η Νατάσα έχει πυρετό». 9.40 θυμάμαι τη διάσημη ατάκα από ταινία. Πώς τα καταφέρατε μ' όλο αυτό το χαμό και τελειώσατε'. Είναι θαύμα .Αλληλούια.

Αφού περάσω ένα υπέροχο διάλειμμα διορθώνοντας τετράδια και βιβλία μπαίνω για Μαθηματικά. Είναι σταθερή αξία τα Μαθηματικά. Είναι και το φόρτε μου υποτίθεται. Δε βαριέσαι. Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως.
Την επόμενη ώρα τα χρυσά μου έχουν Ολυμπιακή παιδεία. Βλέπω τη φλέβα στο λαιμό του συναδέλφου να χτυπάει επικίνδυνα. Καθένας θέλει κάτι διαφορετικό. Όλες οι απόψεις σεβαστές .Όλες εκτός από του δασκάλου της Ολυμπιακής παιδείας. Στο τέλος πείθονται. Ανάσταση.
Την 5η ώρα έχουν Γεωγραφία. Περνώ από την αίθουσα υπολογιστών και βλέπω τα πουλάκια μου να γράφουν τις εργασίες τους στο word   .Ο ένας υπαγορεύει και ο άλλος γράφει. Μα πώς τα καταφέρνει ο συνάδελφος και τα έχει έτσι ήσυχα! ,αναρωτιέμαι όπως ανεβαίνω τη σκάλα . Βρίσκομαι στο θέατρο όταν έρχεται η απάντηση. Οι φωνές του ακούγονται μέχρι εκεί.

12.50 φυσική και εναλλακτικές πηγές ενέργειας . Μετά την παράδοση , όλοι θέλουν να μιλήσουν ταυτοχρόνως . Ο ένας για τη γιαγιά του που έχει ηλιακό θερμοσίφωνα και τρύπησε και βρέχει στο σαλόνι, η άλλη για το αιολικό πάρκο που έσπασε ο ανεμόμυλος και σκότωσε τα γιδοπρόβατα. πόσο ακρίβυνε η βενζίνη . χτυπάει το κουδούνι. Κατεβαίνω με όση αξιοπρέπεια μου έχει μείνει τις σκάλες και μπαίνω στο γραφείο. Ευτυχώς οι γονείς αυτής της τάξης . δε με περιμένουν στο σχόλασμα . Με την νοηματική γλώσσα κωφαλάλων θα συνεννοούμασταν. Στο γραφείο όλοι βογκούν ή βαριαστενάζουν . Άλλη μια υπέροχη μέρα τελείωσε. "Ομως το μεγαλύτερο ρεζιλίκι απ" όλα είναι να πέσεις στην ανηφόρα ενώ κρατάς χαρτοφύλακα τα επαναληπτικά της γλώσσας και 24 τετράδια . Οι περαστικοί σε κοιτούν με οίκτο και σκέφτεσαι " Επικίνδυνη Ζωή για πεσίματα."


αρχή της σελίδας
αρχική σελίδα σελίδα των ασκήσεων